BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 22, 2011

Bekas ratu ditiduri Cole

COLE.
COLE.
COLLETTE.
COLLETTE.
LONDON: Mulanya seorang pramugari, kemudian model pakaian dalam Amerika Syarikat mendedahkan hubungan seks mereka dengan Ashley Cole beberapa hari sebelum bintang bola sepak Chelsea itu berbaik semula dengan bekas isteri, Cheryl, pada majlis hari jadinya.
Dan kini, muncul seorang lagi wanita yang didakwa turut digoda Ashley ketika dia berusaha menambat semula hati bekas isterinya.
Bintang bola sepak Chelsea itu dilihat bergambar bersama dengan pelatih kecergasan peribadi dan model, Collette McBarron.

Bekas peserta Ratu Ireland berusia 26 tahun itu dilihat bersama dengan Cole pada Mei lalu apabila mereka meninggalkan kelab malam Maddox dan menaiki sebuah kereta bersama.


Bagaimanapun, tidak seperti model pakaian dalam, Jessyca Rayanne dan pramugari, Kerry Meades yang mendedahkan secara lantang mengenai hubungan mereka dengan bintang bola sepak berkenaan, Collette enggan mendedahkan hubungan mereka.

Dia memberitahu akhbar The Sun: “Saya tidak boleh berkata saya tidak pernah menemuinya atau kami tidak pernah keluar bersama berana ada gambar yang menunjukkan kami bersama di beberapa tempat.

Collette yang pernah menjawat pangkat Leftenan Muda dalam Tentera Ireland juga berkata Ashley tidak berusaha mendapatkan semula Cheryl.

Hubungan Collette dengan Cole terbongkar selepas Jessyca mendedahkan dia mengujungi Cole di rumah sewanya di Los Angeles ketika pemain bola sepak itu bercuti di bandar raya itu bulan lalu.

Rakan Cole, Destiny Monique mendedahkan, bintang bola sepak itu mengadakan parti seks di kediaman sewanya itu.

Bercakap kepada The Sun, Destiny berkata, dia berada di rumah itu apabila ramai gadis seksi muncul.

“Mereka berjalan dalam keadaan berbogel dan bergurau dengan rakan Cole.


Collette yang muncul dalam rancangan sembang Soccer AM awal tahun ini dikatakan sering bergaul dengan bintang sukan, termasuk rakan Cole dalam pasukan Chelsea seperti John Terry dan Didier Drogba serta pemain ragbi Wales, Gavin Henson.

Sementara itu, bekas isteri Cole, Cheryl dilapor memberitahu bekas suaminya itu: “Saya sudah mengambil keputusan. Padam nombor te;efon bimbit saya.” 

0 comments:

Rakan Baik (:

Sukaa lagu nii :)