BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

Bapak Shedap !

aku msih igt lg pada 2/5/10 masa 2 aku msuk kerja ptg dan bdn aku sgt2 sakit yer ler da lmer x maen bdmintonkan...nk d jdikan 1 cerita,sblm aku kemas kaunter aku msti pg ke stor tuk memastikan tiada brg tertinggal dlm stor x silap aku msa 2 dlm pkl 930mlm. klu ko org dlm bilik 2 msti ko org akn wat cam aku kan(ternmpk bdk fulltime ku sdg mengental biji dier)aku mner ler taw kan pintu 2 x berkunci jdi aku pon maen terjah jer(nasib baek dier x menjerit,klu x nahas aku doh).aku msuk terus wat bodo tpi smbil 2 aku lihat2 gak ler dier sbb ku tgk dier gelabah semcm jer kan.apa lg aku pon nk test gak sbb blm prnh aku cuba mengiduri perempuan kan. aku lupakan hasrat aku tuk memeriksa bilik 2 aku terus ader niat yg pling jahat dlm zaman ni(aku x ugut atau sebaliknyer)aku guna cara yg pling mudah ialah dgn mempermainkan fikrian dier,biasa ler org dah terlampau gersang dan cepat tersangkan.(sblm aku mulakan cerita aku,aku ceritakan knp aku beromen ngan dier yer?sblm ni setiap kali aku melihat dier selalu mainkan lidah dier kat bibir,smbil wat muka stim bila pndg aku,jdi ko org fhmkan,'adik'aku pon da lmer x pekenakan)jdi mlm 2 dendam aku akhirnya terbls gak(hihihihihi)nama biarler d rhsia kan yer. M ni seorg perempuan dan badan dier mmg mantap,padat serta padu ler lg2 bila dier duk mencangkung bila nk amik brg. keadaan bilik 2 x ler besar sgt hnya boleh muat 6 org jer sbb terlampau bnyk brg kan.aku teruskan cerita ku yer. masa 2 aku syko otk c m ni sbb aku da nmpk semua nyer apa yg dier buat.aku tnya ler knp wat cam 2 tdi? dier kata wat per? ala yg tdi 2? owh saja jer nk test sbb ari2 aku ni gersang sgt dan x tahan 2 yg aku wat cam 2 nk maen tkut lak jdi lbih baek aku wat sndri,ko jgn bgitaw sapa2 ttg bnder ni k? tarak hal ler,tpi dgn 1 syrt ler?aku da taw da mei ler sini.aku etrus pegi tpi aku wat gaya selamba badak jer kan sbb aku x nk 'adik' aku tetiba bngunkan(mknanyer x der stim lg ler)dier pegang aku pnyer tangan smbil tangan dier lg 1 cuba memaut aku pnya kepala,dgn secara automatiknya.tangan yg lg sebelah ni terus merayap cam anaconda memanjat bukit kembar dier yg mantap dan padat serta ketat dan besar. aku cuba tuk membuka kancing baju dlm dier dri luar tapi x dpt sbb dier ni kira nk maen secara perlahan2 jer masa 2 mmg x smpt ler sbb da nk blik kan.dlm bas aku ngan dier hnya maen secara ringan jer da cukup. aku ckp ngan dier x puas sgt2 sbb sekejap sgt tdi x smpt 'adik'aku tinggalkan sejarah dier.kami berjalan smbil berpegang tangan,dier kata umah dier line clear sbb x der org(umah sewa) jdi aku pon terus on jer.belum sempat aku nk msuk dier dgn rakus terus menarik tangan aku,nasib baek ada toto klu x abis nyawa aku. aku tgk cara dier mmg dier ni suka skill yg pling ganas.aku kata bg aku bersedia dulu tpi M ni kata mner bole.sblm 2 aku da srh c M ni pasangkan video antakan yg pling dier minta sgt2.lpas dier pasang jer aku terus buka baju aku ngan seluar sbb aku mls sgt nk lmer2 jdi yg tinggal boxer aku jer ler.aku kata ngan M mei sini aku tlg bukakan baju dier ngan seluar dier,tpi sblm 2 aku srh dier baring sbb aku nk merasa dgn lidah aku sendiri cam mner ler diaorg menjilat leher awek diaorgkan?aku ras cam x der apa2 tpi yg tahap pling best bila nafas dier dan trn naik smbil dier tekup muka aku kat dier pnyer bukit kembar dier.aku turun perlahan2 smbil tangan aku meramas bukit kemabr dier dan aku masa 2 buka butang baju dier dgn menggunakan mulut jer tpi bhgian seluar 2 aku buka guna tangan smbil aku srh dier duk cara dogy style.bila da msing2 bogel aku apa lg x der masa duk maen jilat2 ni.ak terus maen bermcm2 gaya yg aku wat tanpa mengikut panduan hihihihi.klu x silap aku dkt 2 jam gak ler kmi maen si M ni pon aku da x taw beberapakali dier pancut kat muka,badan,kote,kepala aku,aku pon x pncut lg sbb blm 2 aku da puas melancap jst dier jer yg x taw apa yg aku buat.mmg mlm 2 kmi mmg cam suami isteri yg x sah.masa 2 aku srh dier bertahan sbb akux lmer lg da nk terpancut.aku tnya nk pncut kat mner ni?? dier bleh jwb pncut kat lubang puki dier jer.aku on jer ler.aku wat cara baby on car.aku da kata aku da nk lepas kan segala larva aku kat lubang dier n than air dierpon sekli.tpi pas jer da abis aku terus srh dier wat cara 69 sbb pas aku maen bru ler puas ader org tlg jilatkan air mani aku dan aku boleh rasa air nikamt dier ahahahahhahah. M klu apa yg terjadi kat M biar ler aku bertnggung jawab yer? hem x per mulai ari ni klu syg nk lg ckp jer bila2 pon boleh k.1 mlm kmi wat gaya 69 sbb aku nk tgk dier pnyer biji kelintit dier berdenyut2 bila aku jilat dan kemutan dier mmg padat mcm terasa batang aku nk tercbut.mlm 2 kmi tidur atas air mani aku cmpur air nikmat jdi ler air hikmat dgn cara 69 serta cmpur ngan gaya dogy style.aku cer kn lg bila awek@bkl pelacur aku kenakan mmber dier pyg pling mantap dlm kmplan diaorg k

0 comments:

There was an error in this gadget

Rakan Baik (:

Sukaa lagu nii :)