BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

Aku Ada Cerita Best Hari Ni :)

Ktka sy berumur 17 thn, sy tlh jthcnta dgn seorang llki yg lbih matang dri sy,. Ktika itu dia brumur 25thn.. dia seorg yg brwjh tmpan dan punyai snyuman yg ckup mmikat hati.. ktika itu sy masi lgi gadis suci dan dara tulen.. xada lg llki yg prnah myentuh tbuhku. Hbungan kmi hnya stakt kwn ketika itu.. tpi mnjelang spm hbungan kmi brtukar mjadi kekasih.. sy mncintainya stulus hti ini.. bgitu jg dgn dia.. stlh umur 18thn brulah sy brpeluang dating dgn dia kbetulan sy ada kls d Bandar dan dpt brtemu dgn dia 2kali smggu. mula2 kmi hnya mlakukan aktiviti ringan2 shja, kmi dating di suatu tmpt yg sunyi dan d dlm kereta shj.. mula2 tu dia pegang tgnku, pastu xthu bgaimna berlaku tiba2 dia menciumku, ktika itu aku mmg sgt ghairah mklumlah gadis suci yg x pernah lakukan prkara sprti itu.. aku jd lemas hingga xsdr apa2, mataku terpejam shj, tnpa ku sedari tangannya tiba2 menjalar ke leherku dan meramas buah dadaku.. menyedari dia brbuat bgtu aku trus menarik tgnnya dan menangis.. dan dia brjnji x akn mlakukannya lg.. tpi itu Cuma prmulaan.. stlh brjmpa kmudian kmi akn buat lg.. Biar aku critakn yg lg best pula, bgaimana kmi mlakukan cinta seks prtama kali.. sprti biasa dia bwaku dating di tmpt itu.. dan hnya dlm kereta shja, mula2 smpi dia akn pegang tgnku mcm biasa, slepas tu dia menciumku dgn penuh ghairah, ketika itu aku merasa brbeza dri yg biasa, aku lebih ghairah sehingga aku merasakan vaginaku bengkak dan berair.. dia membelai leherku dan mncium leherku, aku jadi xthn dan rela dia lakukan apa shja, dia mmasukkn tngnnya ked lm t-shirtku kmudiannya mlepaskn braku.. pastu dia menaikkn t-shirtku dan meramas buah dadaku., kmudian dia menjilat buah dadaku dan mula menghisap buah dadaku.. arghhhh… mmg sedap skli aku rasa ketika itu, aku jadi lemas sgt, aku hnya trpjam mata dan terkulai, tgnnya mula mnjalar ke pusatku kemudian membuka butang jeans ku.. aku hanya merelakan, perlahan2 dia menurunkan jeansku ke bwh dan mmbaringkan aku di ats kerusi kereta, dia mengeluarkan batangnya.. memang cukup besar dan pjg.. aku x berani memegangnya aku hnya melihat shja tpi aku yakin batangnya sdh cukup keras ketika itu, dia mengangkat kakiku, aku agak malu maklum la waktu siang.. mula2 dia hanya menyetuhkan batangnya ke lubang vaginaku kemudian dia memasukkan separuh batangnya ke dlm lubang vaginaku.. aku belum merasa sakit Cuma aku merasa sgt kesedapan hingga aku lupa dunia.. mmg sgt sedap.. dia sempat berkata ’aku masukkn sparuh aja ya’ aku hnya mengangguk.. ttapi baru sahaja seminit berlalu tiba2 di membenamkan batangnya ke dlm lubangku.. aduh!!! Sakitnya ku rasa.. aku terdengar bunyi seprti kulit di koyakkan,dan aku sempat tengok, seperti selaput brwarna putih kmudian memercik darah keluar.. sungguh pedih ketika itu.. perasaan ghairahku terus mati.. hanya sekali dia benamkan dan dia terus menarik batang penisnya keluar berlumuran darah.. aku memandang wjahnya seperti sgt sakit, aku yakin dia jga masih teruna krana dia jg ksakitan ktika memecahkan dara ku.. ia berakhir di situ dan itulah pengalaman kami yg prtama kali.. aku x akan melupakannya smpai akhir hyat ku.. Tpi selepas itu, kami ada melakukannya di tmpat yg lebih standard iaitu d sebuah hotel d tgah bndar.. pengalamn di tmpat yg lebih selesa adalah lbih menarik.. kira mcm pertama kali juga la.. kmi check in pada waktu tgahri.. mula2 msuk bilik hotel tu kmi masi malu2 kucing.. x prnah lgi berada d dlm bilik.. tpi yg pastinya untuk melakuknnya x lgi sakit sebab dara dah pecah.. aku pun pura2 la msk bilik air sbb malu.. dia pun malu jgk.. lpas aku kuar dia pula msk.. aku duduk2 d katil dan masa dia kluar bilik air dia pun duduk la d sebelahku.. mungkin dia dah x tahan dia pun menarikku.. dia mulakan dengan pelukan yang cukup hangat, aku jadi keras dan terdiam.. akhirnya kami berciuman, kami saling menghisap bibir sampai kat lidah.. mmg hangat waktu itu, aku jadi lupa dunia, nafasku tersekat2 dan jantungku berdegup kencang.. ku lihat matanya terpejam d kala menikmati bibirku.. tangannya jg menjalar ke pipiku dan perlhn-lahan dia membuka bajuku.. dia melepaskn braku.. aku jga turut mbuka bjunya.. dia membetulkn posisiku di atas Katil dlm keadaan berbaring.. ketika itu dia masi menciumku dan meramas buah dadaku, pastu dia menghisap putingku.. indahnya dunia ketika itu.. dia menindihku dlm keadaan msg2 masi berseluar jeans.. dia membuka jeansku dan membuka jeansnya jg.. dia turut menanggalkn seluar dlmku, pertama kali aku melihat tubuhnya dan dia jga prtama kali mlihat tubuhku.. dia membelai vaginaku dan ketika itu penisnya tegak dan keras.. aku memegang penisnya.. ooohhhh kerasnya mcm kayu.. besar sgt, mmg aku puas hati dgn penis buahatiku.. memamg besar saiznya.. tegang sgt… dia menciumku lgi dan dia menghisap kmbali puting buah dadaku… ku rasakan vagina kini sdh banjir.. x thn rasanya tpi aku masi malu untuk meminta dia memasukkn batangnya kdlm lubang vaginaku aku semakin sesak nafas penuh keghairahan.. dia mengusap batangnya dan mula mencari lubang vagina ku.. saat batangnya masuk ke dlm aku berteriak.. aaaawwwwwwwwwwwwwhhhhh…. Sedap sgt ku rasa... kali ini dia mulakan dayungan perlahan membuatkan ku merasa begitu nikmat.. dan itu lah pertama kali kami lakukan dgn penuh keselesaan... matanya tertutup dan begitu juga aku.. sambil tu dia mencengkam buah dadaku dan meneruskan dayungannya, dia menarik masuk dan keluar.. kami lakukan dgn posisi normal shja x aktiviti hisap penis dan jilat kelentit lgi.. lebih kurang 3 minit dayungannya semakin pantas dan pantas... menjadikan aku x putus2 berteriak kesedapan.. arghhhhhhhh awwwwhhhh awwwwwh,.. buah dadaku juga ikut tergoncang.. akhirnya dia mencabut batangnya, ketika itu juga aku melihat mani nya yg cukup pekat terpancut ke atas pusatku... sdapnya.. dia mencium dan memelukku.. puas sgt.. x dpt ku gambarkan dgn kata2 betapa hebatnya kekasihku.. dia memang hebat dan aku bertuah memilikinya.. malam yang pertama kali kami berada dlm bilik lebih 20 round kami lakukan... sehinggakn kami benar2 puas.. puas tak terkira, mklumlah pertama.. aku puas... aku semakin mencintainya.. aku benar2 inginkannya, sekarang ini kami sedang berjauhan, aku menyambung belajar sleps result spm kluar dan dia merelakan.. kmi hnya berjumpa 2 kali setahun dan dia menanti dgn cukup sbar dan setia.. awal tahun ni kami ada mengatur pertemuan d sebuah hotel, aktiviti cinta seks kami lbih professional skrg dan lbih mnarik.. x prnah bosan melakukannya.. ketika itu, dia sdg menantiku d bilik hotel dgn x sbr2., aku jga x sbar menemuinya, ketika tiba d hotel dia hnya beritahu no bilik dan aku mencari bilik itu, smasa aku membuka pintu dia tersenyum dan hanya berseluar jeans... aku meletakkn beg dan terus menerpa kepadanya.. aku peluk dan cium dia mlepaskan rindu ini.. kami saling menghisap bibir dan lidah.. sdh lama x bersama dgn dia, dia meneruskan dgn menanggalkan bajuku dan menghisap putingku, dia duduk di atas katil dan akunaik duduk di atas peha nya,. Dengan rasa inginkan batangnya tapi dia bersuara ’syg, kita mandi dulu ya’ sbenarnya aku dah x sbr2 tapi aku mengikuti khendaknya, dia llki yg cukup sabar.. termasuklah utk mlakukan cinta.. dia menanggalkan kesemua pakaianku dan jg pakaianny sebelum dia memelukku mbawa ke tab mandi.. kami mandi air suam dlm keadaan bertelanjang.. vagina ku ketika itu sdh banjir.. x thn menunggu batang nya.. batangnya juga sdh kelihatan menegang keras.. selepas mandi aku hanya bertuala ke atas katil.. belum sempat rambutku kering dia dah memelukku,. Membaringkan aku dengan manja dan mengucup bibirku, dia memeluk dan menghisap buah dadaku sebelum menberi tusukan kepada vaginaku shingga aku berteriak... lebih kurang 4minit, air maninya terpancut ke dalam vaginaku.. ooowhhh sedap x terkata.. selepas itu, aku merengek2 lgi meminta utk kedua kali dan dia berikan lgi.. bahagia sungguh.. sedap sgt batangnya itu.. hebat sgt bakal suamiku,.. ciumannya juga cukup bergaya.. ketiga round aku menghisap batangnya dan matanya terpejam kenikmatan... aku pula yang berada di atas dan mendayung, buahhati ku amat menyukai jika aku yang berada di atas.. 6 kali kami lakukannya pada mlm itu dan akhirnya kami tidur dlm keadaan berpeluk shingga pagi.. di paginya pula aku merasa sgt gmbira bila membuka mata dia ada di sebelahku.. kami memulakan pagi itu dgn senaman seks.. dah hampir 5thn cinta kami masih kuat.. kami x pernah bosan bersama, semoga tahun hadapan kami akan bertunang dan selepas itu akan berkahwin pula.. semoga kami mendapat baby hasil dari percintaan ini.. i love u syg.. aku nak sangat main dgn dia.. dah berbulan2 aku menahan lagi.. Aku rindu memeluknya, rindu mencium bibirnya dan rindu menghisap batangnya.. rindu dengan tusukan batngnya yang sgt besar dan pjng... mbuatkan aku sentiasa puas..

pnatnye menulis...

                          BERKHIDMAT UNTUK NEGARA
                            Manap Teksi

0 comments:

There was an error in this gadget

Rakan Baik (:

Sukaa lagu nii :)